Thursday, March 10, 2011

Lazy bag?!

Nisam mogao da ne napišem... Večeras naiđoh na ana.rs forum i priču o Lejzi begovima. Prenosim par komentara koji su mi bili zanimljivi... 
"Evo da ja ispricam moje negativno iskustvo sa lazy begovima.. 
kupili smo 2 lazy bega u forma ideale od eko koze..i sve super svi u kuci smo bili odusevljeni ali posle 2 meseca ta koza se razvukla ali bukvalno se razvukla i sad deluje kao da treba da se dopuni jer kada sednes u lazy beg kao da sedis na podu.."
---------------------------------
E ovako. Mi imamo lazy bag nekih 9 meseci mozda... I jedva cekam da pocnemo da se selimo, sto ce biti za par meseci i da ga bacimo. Meni je lazy bag katastrofa. Kupili smo onaj najveci od eko koze, posto je moj dragi ima 2 metra i preko 100kg. Sto se izdrzljivosti po pitanju kilaze tice, jesu oni izdrzljivi, znaci nece ni jedan da pukne zato sto je neko tezak seo na njega, ali hoce da pukne na nekom od savova tj. spojeva 2 sava, sve jedno, sedela ja od 55kg ili on od 120 kg ili lezalo kuce od 10 kg. I kroz tu rupicu onda izlaze te kuglice od stiropora stalno i to je haos. Nema sanse da se zapusi rupa. A sto se odrzavanja tice, meni se ni to ne svidja. Posto je od eko-koze, ne moze da se obrise lepo, nije to tvrda fotelja pa da mozes da trljas, a i neko je rapava.. ma katastrofa. Ako zelite da svaki cas usisavate - onda mozete da ga kupite. I za zezanje je ok. Al te kuglice svuda Narocito ako imate psa, posto oni obozavaju sve da usisavaju sa poda i mogu da se uguse od ovoga, pa ja cim vidim neku kuglicu, krenem da jurim sa usisivacem "
--------------------------------
"-LJudi pomagajte! 
Kupio sam lejzi beg, najvecu velicinu, bio sam odusevljen sa njim tri dana i stvarno je extra stvar! Sve do juce... 
Dosao mi jedan prijatelj koji je malo tezi (cca 100kg) i male je jace seo na njega i sedeo tri sata, kada je ustao nisam mogao da prepoznam lejzi beg. odjednom je splasnuo i mnogo je mlitav sad, kao da se probusio negde ili da pusta vazduh :S 
Zanima me da li ima nekakve veze vazduh sa tim, da li se izduvao ili napunio vazdohom, posto sam ga otvarao ili su samo kuglice splasnule.. :S 
Jednostavno vise to nije to i samo kad ga pogledam ne lezi mi se na njemu... 

Da li je mozda problem sa kuglicama, mozda su se "pohabale ili ne znam sta vec ali ne verujem da se to desava posle 3 dana"
---------------------------------
"Ljudi gde da kupim stiropor za punjenje,u Bg-u ako znate? Gledam ovaj sajt sto je neko ostavio, nesto u Lestanima,ali se bas ne snalazim.."
------------------------
... a ja se ubih objasnjavajuci ljudima koje su razlike izmedju VreceIpo i Lazy bag-a !
                                                                                     vrecaipo NIJE lazy bag


No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.